loading...

دانلود فیلم ایرانی

این مطلب از وب سایت دانلود آهنگ جدید • آپ موزیک به صورت رپ انتشار گردید است. دانلود آهنگ ندیم کافیه هم اکنون ترانه جدید ندیم ینام کافیه را دانلود کنید و گوش دهید از آپ موزیک Exclusive Song: Nadim | Ka

سمیرا بازدید : 270 جمعه 31 خرداد 1398 نظرات (3)

این مطلب از وب سایت دانلود آهنگ جدید • آپ موزیک به صورت رپ انتشار گردید است.

دانلود آهنگ ندیم کافیه

هم اکنون ترانه جدید ندیم ینام کافیه را دانلود کنید و گوش دهید از آپ موزیک

Exclusive Song: Nadim | Kafiye With Text And Direct Links In UpMusic

eryfdh دانلود آهنگ ندیم کافیه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

قسمتی از متن :

لج کردم با خودم دارم عشقو از دست

میدم رد دادم ای خدا تاوان چی رو پس میدم ♬♫♪
تصمیمشو گرفت داغ بودم نفهمیدم ♬♫♪

وقتی که میرفت از تعجب میخندیدم ♬♫♪

UpMusicTag دانلود آهنگ ندیم کافیه
دلم میخواد عاشق بشم باز انتخابت ♬♫♪

کنم به هر کاری دست میزنم تا عشقمو ثابت کنم ♬♫♪
از این دلم نگذر نرو همین که باشی ♬♫♪

کافیه تو باش تا قسمت کنم زندگیمو باهات هر ثانیه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ندیم کافیه

دانلود آهنگ ندیم کافیه



ندیم کافیه | دانلود آهنگ ندیم کافیه متن ترانه - Nex1Music
3 روز پیش ... ندیم کافیه ، دانلود آهنگ ندیم کافیه ، Download Music Nadim Kafiye ، به همراه متن ترانه آهنگ کافیه لج کردم با خودم / دارم عشقو از دست میدم رد دادم ای ...
دانلود آهنگ ندیم کافیه متن و کیفیت عالی - آپ موزیک
3 روز پیش ... ندیم کافیه ، دانلود آهنگ ندیم کافیه ، Download Music Nadim Kafiye ، به همراه متن ترانه آهنگ کافیه لج کردم با خودم / دارم عشقو از دست میدم رد دادم ای ...
دانلود آهنگ ندیم کافیه | به موزیک
3 روز پیش ... ندیم کافیه ، دانلود آهنگ ندیم کافیه ، Download Music Nadim Kafiye ، به همراه متن ترانه آهنگ کافیه لج کردم با خودم / دارم عشقو از دست میدم رد دادم ای ...
دانلود آهنگ ندیم به نام کافیه - رز موزیک
3 روز پیش ... ندیم کافیه ، دانلود آهنگ ندیم کافیه ، Download Music Nadim Kafiye ، به همراه متن ترانه آهنگ کافیه لج کردم با خودم / دارم عشقو از دست میدم رد دادم ای ...
دانلود آهنگ ندیم کافیه { با بهترین کیفیت MP3 , متن ترانه و تیزر }
3 روز پیش ... ندیم کافیه ، دانلود آهنگ ندیم کافیه ، Download Music Nadim Kafiye ، به همراه متن ترانه آهنگ کافیه لج کردم با خودم / دارم عشقو از دست میدم رد دادم ای ...
دانلود آهنگ جدید ندیم بنام کافیه - پاپ موزیک
3 روز پیش ... ندیم کافیه ، دانلود آهنگ ندیم کافیه ، Download Music Nadim Kafiye ، به همراه متن ترانه آهنگ کافیه لج کردم با خودم / دارم عشقو از دست میدم رد دادم ای ...
ندیم کافیه : دانلود آهنگ جدید ندیم به نام کافیه - نیک موزیک
3 روز پیش ... ندیم کافیه ، دانلود آهنگ ندیم کافیه ، Download Music Nadim Kafiye ، به همراه متن ترانه آهنگ کافیه لج کردم با خودم / دارم عشقو از دست میدم رد دادم ای ...
دانلود آهنگ جدید ندیم کافیه - جناب موزیک
3 روز پیش ... ندیم کافیه ، دانلود آهنگ ندیم کافیه ، Download Music Nadim Kafiye ، به همراه متن ترانه آهنگ کافیه لج کردم با خودم / دارم عشقو از دست میدم رد دادم ای ...
دانلود آهنگ جدید کافیه ندیم - تکصدا
3 روز پیش ... ندیم کافیه ، دانلود آهنگ ندیم کافیه ، Download Music Nadim Kafiye ، به همراه متن ترانه آهنگ کافیه لج کردم با خودم / دارم عشقو از دست میدم رد دادم ای ...
دانلود آهنگ جدید ندیم با نام کافیه - نکست وان
3 روز پیش ... ندیم کافیه ، دانلود آهنگ ندیم کافیه ، Download Music Nadim Kafiye ، به همراه متن ترانه آهنگ کافیه لج کردم با خودم / دارم عشقو از دست میدم رد دادم ای ...
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قیمت روز خودروی شما در تاریخ 1403/02/11 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

آیا به دنبال یک منبع معتبر برای ارزیابی و قیمت گذاری خودرو هستید؟ با مراجعه به سایت baravard.com به سرعت و سهولت می‌تونید از ارزش واقعی خودروها مطلع شده و قیمت منصفانه‌ای برای خرید و فروش خودرو تعیین کنید. برآورد برای انجام این کار از هوش مصنوعی استفاده میکنه و به شما کمک میکنه تا تصمیم‌گیری‌های خود را بر اساس اطلاعات صحیح و دقیق انجام مدهید. همین حالا به سایت baravard.com مراجعه کنید و از خدمات حرفه‌ای آن بهره مند شوید.

این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 310
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 1,296
  • بازدید سال : 5,463
  • بازدید کلی : 71,677